22 Mart 2014 Cumartesi

Ugur Böcekleri / Bugün Tırnagımda Hangi Oje var- 50


Şaka gibi, zaman çok çabuk geçti ve ben 50. Bugün tırnağımda ne var yazımı yazıyorum. Bu demek oluyor ki şimdiye kadar 50 farklı desen paylaşmışım sizinle. Hem mutlu hem şaşkınım çünkü blog yazmadan önce bu kadar çok desen yapabileceğimi düşünmüyordum. Bir süre sonra ne yapacağımı bulamayıp düz renklere geçerim diyordum ama şimdi 50. desenimi paylaşıyorum sizinle ve bundan sonrası için ise bir dünya fikir var aklımda :)

Ben de bu sefer bana şans getirmesi için uğur böcekleri yaptım tırnaklarıma. Hem baharın gelişi hem de şans getirmesi için yaptığım uğur böceklerini çok sevdim. Hem yapımı kolay hem de kürdanla yapabileceğiniz kolay bir desen, üstelik farklı renklerle de yapılabilir. Eğer yaparsanız linkini atın ki ben de görebileyim :)

0 yorum:

Yorum Gönder