28 Mart 2014 Cuma

Ojeyle Ayakkabı Süsleme (Kendin Yap/DIY)




Geçen sene aldığım ve çok fazla giydiğim bir ayakkabım vardı. Açıkçası ayakkabının biraz ahı gitti vahı kaldı ama birkaç ufak dokunuşla ayakkabıyı biraz daha giyilebilir kılmak istedim.



Bunun için tabi ki benden bekleneceği gibi ojelerimi kullandım. Ayakkabımın plastik kısımlarını ne kadar sildiysem ancak bu kadar temizleyebildim ve sıra geldi deseni yapmaya. En sevdiğim desen olan kalpler ve noktaları kullanarak basit bir desen yaptım. İşte işin en güzel tarafı canım sıkıldığında asetonla ojeyi silip farklı farklı desenler yapabilirim. Galiba bu ayakkabı benim deneme tahtam olacak ve sürekli değişik desenler yapıp kullanacağım :)

Siz de ayakkabılarınızın farklı görünmesini istiyorsanız mutlaka denemelisiniz. Beğenmezseniz nasıl olsa asetonla silebilirsiniz :)


0 yorum:

Yorum Gönder