5 Mart 2014 Çarşamba

L'Oréal Elseve mucizevi yag


Gelecek konularım neler başlıklı yazımdaki ikinci ürün olan mucizevi bakım yağını yeterince kullandığımı düşünüyorum. Ürünü inceleyecek kadar kullandım aynı zamanda saç tiplerimiz farklı olduğu için anneme uyguladık.

İlk olarak kokusundan başlamak istiyorum. İçinde çiçekler olduğunu söylediği için mis gibi kokar diye düşünmüştüm ama ben kokusuna bayılmadım, taze kokuları sevdiğim için olsa gerek ağır geldi birazcık ama sorun değil çünkü saçta kalmıyor, çabucak uçup gidiyor. Yapısı ise yağ olmasına rağmen saç serumu gibi kuru bir yağ gibi, yağlı bir hissiyat bırakmıyor, saç tarafından hemen emiliyor.

Bakım yağı, kuru, nemli ve ıslak saça uygulanabiliyor. Yine banyo öncesi olduğu gibi banyo sonrası da uygulanabiliyor. Banyo öncesi birazcık fazla uygulayıp maske gibi kullanabiliyorsunuz. Banyo sonrası ıslak saça uygulandığında ise saçı kuruturken ısının zararlarından korumak, saçın kabarmasını önlemek, saçı yumuşatıp taranmasını kolaylaştırmak gibi vaatleri var. Kuru saç için ise saça yumuşaklık, ışıltı ve parlaklık vermek gibi özellikleri söyleniyor. Bütün bunları yaparken ise saçı ağırlaştırmadığını belirtiyorlar.

Benim saçlarım hafif çok düzgün olmayan dalgalı, kuru, kabarmaya müsait, yıpranmış ve ince telli. Ben banyo sonrası havluyla saçımın suyunu aldıktan sonra bir iki pompa uygulayıp kurutuyorum. Saçlarımı ısıdan koruyor mu bilemesem de saçımı yumuşattığı, taranmasını kolaylaştırdığı ve bir nebze yatıştırdığını söyleyebilirim. Bazen banyodan önce taranmasını kolaylaştırsın diye bir damla sürüp saçlarıma bekletiyorum. Pek etkisi olmuyor gibi. Ayrıca kuru saçlarımı yatıştırsın diye arada sırada sürüyorum. Saçlarımı parlatıp, yumuşatıyor.
Annemin düz, kalın, yağlı olmayan sağlıklı, çok kabarmayan ve parlak saçları var. Annem için de aynı şekilde uyguluyoruz ama ya kurutmadan önce ya da kuruttuktan sonra uyguluyoruz. İki şekilde de ben de olmadığı kadar etkili. Saçları hemen parlak, yumuşacık, fönlü gibi dümdüz oluveriyor. Hatta benden çok annem memnun kaldı diyebilirim.


Her ikimizin de saçını ağırlaştırmadı, ertesi gün yağlı bir görünüm oluşturmadı. Kısacası her ikimiz de memnun kaldık. Biz saçımızda boya olmadığı için boyalı saç için olmayanını kullanıyoruz. Bu bakım yağını Gratis indiriminden 14.50 liraya almıştık. Bitince tekrar alınacak bir ürün ancak birkaç damla ye

ttiğinden ürünü bitirmek çok uzun süreceğe benziyor. Son olarak cam şişesiyle ve şişesinin tasarımıyla gönülleri fethetse de kullanımı rahat olmayan bir pompasıyla benden eksi puan aldı.

Yorum bırakırsanız ve bloguma üye olursanız çok sevinirim :)
Instagramdan ulaşmak için http://instagram.com/ojekalem
Pinterestten ulaşmak için http://www.pinterest.com/ojekalem/
Eğer bana e-mail ile ulaşmak isterseniz ojecini@gmail.com


0 yorum:

Yorum Gönder