26 Aralık 2013 Perşembe

Yılbası desenleri-2 / Bugün tırnagımda hangi oje var-27


Daha önce yılbaşı için beş farklı öneri sunmuştum. Eğer içinden hiçbirini beğenmediyseniz işte şimdi yazımın devamı geliyor. Yılbaşı için yapabileceğiniz 5 farklı deseni fotoğrafta görüyorsunuz. Yılbaşı süsleri, kardan adam, çam ağacı ve kardan adam, yılbaşı rengi olan kırmızı renk üzerine kar taneleri yapmaya çalıştım. Umarım bunları beğenmişsinizdir. Eğer beğenmediyseniz tam emin değilim ama eğer vakit bulursam yılbaşı desenleri-3’ü yapmaya çalışacağım.
Biliyorum ki kadınlar olarak %95’imiz tırnaklarımızı kırmızı yapacağız bu yılbaşında da :) ama aklınızda olsun diye birkaç fikir sunmaya çalışıyorum sizlere. Esen kalın efendim :)

Yılbaşı desenleri-1 yazıma şurdan,
Yılbaşı desenleri-3 yazıma şurdan ulaşabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder