20 Aralık 2013 Cuma

L'Oréal Elseve Arı sütü sampuan


L'Oréal elseve’in kullandığım ikinci ve son şampuanı arı sütlü olanı oldu. Bu şampuanı alma nedenim tabi ki birçok forumda çok güzel yorumlar almasıydı. Sanırım bir ara epeyce popülerdi, şimdilerde bilmiyorum ne durumdadır.
Neyse ben kullandığım zaman ilk kez yıkadığımda saçlarımı yumuşattığını söyleyemem ama daha düz yapmıştı. Saçlarım düz ama enteresan bir şekilde sertti. Her nedense daha sonra saçlarım sertliğini korurken düz falan olmadı. Açık söylemek gerekirse mısır püskülünden hallice oldu :)

Bal ve süt ikilisini sevsem de bu şampuanın kokusu ağır geldi bana, belki de çiçek kokularını daha çok sevdiğim için bal, karamel, çikolata gibi kokular bana ağır geliyor.
Şimdilerde bu şampuanı annem kullanıyor. Annemin dediğine göre saçını diğer şampuanlara göre daha yumuşak yapıyormuş. Kendisinin problemli bir saçı yoktur. O yüzden birçok şampuan ona normal geliyor. Aslında bir ürünün iyi ve kötü olmasını ne ben söyleyebilirim ne de bir başkası, çünkü kişiden kişiye fark ediyor. Ben ancak bana göre iyi veya kötü diyebilirim.



Bir ürünü yeterince kullanmadan yorum yapmak istemiyorum. Haliyle uzun süre kullanımda illaki beğenmediğim tarafları oluyor. Yazılarımda sanki hiçbir şey beğenmiyormuş gibi görünebilirim ancak zor bir saçım var ve bu yüzden de bir türlü aradığım şampuanı bulamıyorum.  

Düzenleme:

Arkadaşlar bu şampuanın kremsiz olanını daha sonra yeniden aldım ve denedim. Bunun yanında saç kremini de aldım kullanıyorum. Hatta her ikisi için yeni bir yazı yazdım.

L'Oréal Elseve Arı sütü şampuan ve saç kremi-2 yazıma şuradan ulaşabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder