16 Aralık 2013 Pazartesi

Gri-mor ve french- Bugün tırnagımda hangi oje var-23



Merhabalar,

Bugün french yapmaya karar verdim. Ama bildiğiniz gibi french dahi yapsam değişik bişey olması şart. French yaparken kireç beyazı-rakı beyazı ikilisini daha bu güne kadar kullanmadım. Tırnaklarımı genelde uzun kullandığım için uçlarına kalın kireç beyazı sürmek istemiyorum, ben de zaten uçları biraz beyaz olduğu için sadece rakı beyazı sürüp geçiyorum. Kendi kendine french yapılmış gibi görünüyor. Ama eğer illa ki french yapacaksam farklı renklerle yapıyorum. Lafı çok uzattım ama işte bugün de mor-gri ikilisini kullandım, çünkü birbirlerine çok yakışıyorlar. Uçlarına da belli olsun diye ışıltılı bir mavi sürdüm. Diyemem ki süper oldu ama fena da durmadı. Yarın da kullanıp tırnaklarımı biraz dinlenmeye bırakacağım.
Yaptığım bir diğer değişik french için şurayı tıklayınız.

0 yorum:

Yorum Gönder